نمایش ریچارد به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی 13 مرداد در فرهنگسرای ارسباران نقد می شود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، نمایش ریچارد به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی شنبه ۱۳ مرداد ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران با حضور حامد کمیلی و شقایق فراهانی نقد می شود.

این نمایش با ۷۰ بازیگر به شرحِ حال و زندگیِ آخرین شاهِ انگلستان از خاندانِ یورک می پردازد، مردی که برای رسیدن به قدرت، تمامِ مرزهای اخلاق، دین و سیاست را پشت سر می‌گذارد.

این نمایش در نشست نقد صحنه این ماه ارسباران با حضور بهزادصدیقی کارشناس مجری و محسن حسینی منتقد و پژوهشگر تئاتر بررسی می شود.

حمیدرضا نعیمی نویسنده وکارگردان، مهرداد پازوکی آهنگساز، نیما خسروی طراح حرکت و حامد کمیلی، شقایق فراهانی، بهناز نازی یعقوب صباحی، منوچهر علیپور، کامبیز امینی، فرید قبادی، رضا جهانی، محسن سالاری، ایمان سلگی، اشکان دلاوری، علی گلشنی، عیسی حسینی، امیرارسلان خالویی، مجتبی بابایی فرد، سپاس رضایی، محمد نیازی، عطا مقیمی، افشین حسنلو، آرش علیقلیان، پرهام ابراری، فرهاد قدیم خانی، حسین عارف، اشکان شریعت، صالح لواسانی و امید شوندی بازیگران این نمایش هستند.

حضور در این نشست برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان دکترشریعتی، سیدخندان، خ جلفا مراجعه کنند.