آلبوم موسیقی رستاخیز سرخ همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین (ع) وارد بازار موسیقی می شود.

به گزارش مرور نیوز، آلبوم موسیقی رستاخیز سرخ همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین (ع) توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر می شود.

این آلبوم موسیقی که به صورت بی‌کلام است، در ۱۱ قطعه موسیقی تدارک و تهیه شده است که شامل یک بند آغاز با قطعات «گفتگوی تنهایی»، «آخرین دیدار»، «لالایی»، «رویای آرامش»، «علمدار»، «وداع»، «خوان خورشید»، «داغ تازه»، «شب فراق» و «قافله» است. در این آلبوم محسن جلیلی و مهدی آقایی به عنوان آهنگساز و  سعید نبئی نوازنده ترومپت، مهدی آقایی نوازنده پیانو و کیبورد، علیرضا مصدقی نوازنده عود گروه اجرایی را تشکیل می دهند این در حالی است که ضبط، میکس و مسترینگ اثر نیز در استودیو هلال انجام گرفته است. 

در توضیح این آلبوم آمده است: «عاشورا حماسه‌ای شگرف و عشقی تمام‌ناشدنی و واقعیتی است فرهنگساز. قرن‌هاست که از آن«رستاخیز سرخ» می‌گذرد اما تا هنوز یاد و داغ این حماسه‌ بزرگ و جانگداز در جهان و جهان آدمیان تازه است و به یاد آن جان‌های بیدار، حنجره‌ی سرخ عاشورا و عاشوراییان شده‌اند، تا ندای حق‌طلبی پیشوای بی‌بدیل آزادگان تاریخ امام حسین(ع) را فریادگر شوند ... .»