آرمی همر بازیگر «مرا با نامت صدا کن» به گل گدوت در بازسازی فیلم «مرگ بر روی نیل» پیوست.

به گزارش مرور نیوز به نقل از ورایتی، آرمی همر به گل گدوت در بازسازی فیلم «مرگ بر روی نیل» محصول کمپانی فاکس پیوست. کمپانی فاکس کنت برانا کارگردان فیلم «قتل در قطار سریع السیر شرق» را استخدام کرده است تا به همراه مایکل گرین فیلمنامه "مرگ بر روی نیل" یکی از آثار مشهور آگاتا کریستی را بنویسند. برانا که در فیلم «قتل در قطار سریع السیر شرق» نقش هرکول پوارو را بازی کرده بود قرار است در این فیلم نیز نقش پوآرو کارآگاه سبیلوی بلژیکی را بازی کند.

تولید «مرگ بر روی نیل» انتظار می رود از نیمه سال ۲۰۱۹ آغاز شود، بنابراین با تردید می توان گفت که فیلم ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ راهی سینماها خواهد شد.

هنوز مشخص نیست همر و گدوت در این فیلم چه نقشی را برعهده دارند.

«قتل در قطار سریع السیر شرق» ساخته کمپانی فاکس سال گذشته به رقم فروش بیش از ۳۵۰ میلیون دلار دست پیدا کرد. نسخه اصلی «قتل در قطار سریع السیر شرق» ۴۳ سال پیش توسط سیدنی لومت با بازی آلبرت فینی در نقش پوآرو ساخته شده بود.

کتاب «مرگ بر روی نیل» نوشته آگاتا کریستی که این فیلم بر اساس آن ساخته خواهد شد اولین بار در سال ۱۹۳۷ سه سال پس از انتشار کتاب «قتل در قطار سریع السیر شرق» چاپ شد.

«مرگ بر روی نیل» مربوط به حل پرونده‌ای توسط هرکول پوآرو است، داستان این کتاب حول قتل یک دختر ثروتمند در کشتی و روی رود نیل است.

نسخه سینمایی این داستان پیش از این در سال ۱۹۷۸ با بازی پیتر اوستینوف در نقش هرکول پوآرو راهی سینماها شد که موفقیت عظیمی در گیشه بدست نیاورد با این حال توانست یک جایزه اسکار را برای طراحی لباس بدست آورد.

همر در فیلم های «مرا با نامت صدا کن» و «ببخشید که مزاحم شدم» بازی کرده است. او در آینده در فیلم «ب راساس جنسیت» مقابل فلیسیتی جونز نیز دیده خواهد شد.