سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن از بازگشایی سینمای این شهرستان با فیلم اصغر فرهادی خبرداد.

به گزارش مرور نیوز، بابک شمس ناتری در جمع خبرنگاران افزود: بدون شک بازگشایی مجدد سینما انقلاب تنکابن یک اتفاق خوب و ارزشمند برای شهرستان است.

وی با بیان اینکه دغدغه و خواسته بحق مردم تنکابن و اهالی فرهنگ و هنر  بازگشایی مجدد سینما بود، تصریح کرد: جدیت برای بازگشایی سینما از گذشته تا امروز درخور تحسین است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن با تاکید بر اینکه داشتن سینما یک ضرورت است، گفت:  مردم فرهنگ تنکابن مدتی طولانی از نعمت سینما محروم بودند که به ناچار به شهرستان‌های دیگر برای تماشای فیلم می‌رفتند که خوشبختانه این سینما بازگشایی مجدد شد و امید است مسئولان حمایت کنند تا این سینما پا برجا و برقرار باشد.

شمس خاط نشان کرد: نور و صدا با کیفیت مناسب انجام شده و در برخی نقاط سالن «انتظار» زیباسازی صورت گرفت و با توجه به تغییرات در سن و پرده، فضای بهتری را در سینما انقلاب شاهد هستیم.

وی اظهار کرد: اقدامات مورد نیاز قانونی با کمک برخی دستگاه‌های مرتبط شهرستانی و همچنین اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای بازگشایی مجدد سینما انجام شد و در حال حاضر فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی بر روی پرده سینما «انقلاب» در حال اکران است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن یادآور شد: طی اقدامات خوبی که مدیر سینما انجام داده سینما انقلاب صبح تا ظهر می‌تواند برای دانش آموزان مدارس پخش فیلم داشته باشد و عصرها نیز از ساعت یک عصر با سانس‌های فرد فیلم پخش و علاقه‌مندان به هنر هفتم می‌توانند در شهر خودشان به تماشای فیلم بنشینند.

شمس ناتری اضافه کرد: از مردم انتظار داریم با حضور خود در روزهای اولیه موجب دلگرمی مدیر و کارکنان سینما شوند و سینمای شهرستان را مورد حمایت قرار دهند.