از کودکی خوب بپوشید در سیاست‌گذاری دومین جشنواده ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان به شعار دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان انتخاب شد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان، شعار از کودکی خوب بپوشید پس از بحث و بررسی شعارهای پیشنهاد شده در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره کودک و نوجوان امسال، با هدف فرهنگ‌سازی در حوزه پوشاک کودک و نوجوان و توجه به خوب پوشیدن از دوران کودکی، ساختار و زیبایی لباس، بهداشت جسمی و روحی کودک و شخصیت و روانشناسی کودک، به عنوان شعار دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان انتخاب شد.

هفتمین جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواده ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان با ریاست حمید قبادی دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سالن جلسات معاونت هنری برگزار شد.

حمید قبادی دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مینو پدرام دبیرجشنواره، کیاوش نماینده بخش علمی دانشگاهی جشنواره کودک از دانشگاه علم و فرهنگ، عظیمی عضو هیات مدیره انجمن صنایع پوشاک، حضور داشتند