آلبوم شعر زن با همکاری موسسه فرهنگی هنری ماهور روانه بازار شد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از روابط عمومی گروه ، آلبوم موسیقی  شعر زن  به آهنگسازی و تنظیم نسترن هاشمی و با صدای حسین علیشاپور ،  که شامل ده قطعه به نام های تا رهایی ( شعر از سیاوش کسرایی ) ، حضور (تکنوازی سنتور بیات ترک) ، تصنیف هدیه برای خاک ( شعر از سیاوش کسرایی ) ، گذر ، دوباره گفتگو ، تکنوازی تار ، ضربی بوسلیک ، شور تا راک ، تکنوازی سنتور ، غبار و تصنیف شعر زن ( شعر از حسین منزوی ) است ، روانه بازار شد .

بهاره فیاضى و هامان منصورى (نوازندگان تار) ، کاوه معتمدیان (نوازنده کمانچه) ، کریم قربانى و نگار نوراد (نوازنده ویولنسل) ، معتمد سامانى (نوازنده عود) ، فرزاد موسوى (نوازنده بم تار) ، نازنین پدرثانى (تمبک و کوزه) ، میلاد قریشى (سازهاى کوبه اى) ، سام خواجه وند (نوازنده دف) ، بهاره فیاضى (تکنواز تار) و نسترن هاشمى (نوازنده سنتور) در تهیه این آلبوم همکاری کرده اند .

نسترن هاشمی سرپرست و آهنگساز این آلبوم ، از شاگردان استاد محمدرضا لطفی ، اردوان کامکار و..... سالهاست که عمر خود را صرف نوازندگی سنتور و آموزش این ساز کرده است .

هاشمی در توضیح این آلبوم نوشته است :  زن ... موسیقی ... جامعه ... آهنگسازی ... حضور ... چشم انداز ... حرف تازه ... اصالت ... اینها همگی واژگانی هستند که سالیان است ذهن مرا به خود مشغول کرده اند . موسیقی مسیری است که وقتی قدم در آن می گذاری ، عاشقانه به استقبال تمامی پیچ و خم هایش می نشینی . شعر زن روایت زنی است در همین نزدیکی ...

آلبوم  شعر زن  توسط موسسه فرهنگی – هنری ماهور منتشر شده است و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه کنند.