نخستین دوره امکان با همکاری خانه هنرمندان ایران و تماشاخانه ایرانشهر از ۲۵ تا ۲۸ آذر در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر از ساعت ۱۰ تا 16 برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، نخستین دوره امکان با هدف عرضه آثار برتر تئاتر دانشگاهی و با حضور ۱۶ گروه دانشجویی از دانشکده‌های تئاتری تهران با همکاری خانه هنرمندان ایران و تماشاخانه ایرانشهر از ۲۵ تا ۲۸ آذر در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر برگزار خواهد شد.

شورای کانون تئاتر دانشگاهی اداره‌کل هنرهای نمایشی با همکاری خانه هنرمندان ایران و تماشاخانه ایرانشهر برگزار کننده این رویداد است و از همه مدیران تئاترهای دولتی و خصوصی، تهیه‌کنندگان، مدیران تولید و هنرمندان تئاتر برای شرکت در این برنامه دعوت به‌عمل آورده است.

در نخستین دوره امکان نمونه‌ آثار (Showcase) تئاتر دانشگاهی برای مدعوین این رویداد معارفه می‌شوند و برای اولین بار دانشجویان -به عنوان تولید‌کننده آثار نمایشی- بی‌واسطه آثار خود را به دیگر صنوف تئاتری معرفی کنند.

نخستین دوره امکان با همکاری خانه هنرمندان ایران و تماشاخانه ایرانشهر از ۲۵ تا ۲۸ آذر در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر از ساعت ۱۰ تا 16 برگزار می‌شود