خانی گفت: امیدواریم مسئولان مربوط این را درنظر داشته باشند که با پلمب یک مجموعه گروه‌های نمایشی ضرر می‌کنند و خسارت زیادی به بار می‌آید.

به گزارش خبرگزاری موج، سعید خانی که در اولین تجربه حضور خود در تئاتر، تهیه‌کنندگی نمایش «بدون تماشاگر» را برعهده دارد، درباره ادامه اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد گفت: احتمالا مشکل سالن شنبه برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: اگر این مشکل برطرف نشود باید دنبال جایی دیگر برای اجرای نمایش باشیم ولی مسئله این است که این نوع نمایش‌ها در هر سالنی قابل اجرا شدن نیستند و سالن‌های مناسب دیگر مثل ایرانشهر یا مستقل جدول اجراهایشان تا پایان سال بسته شده است.

خانی گفت: این اتفاق خیلی بدی است که یک پاتوق فرهنگی مثل پردیس تئاتر شهرزاد چنین بلایی سرش بیاید و ای کاش دست‌اندرکاران توجه کنند که با تعطیلی یک مکان فرهنگی گروه‌های نمایشی هم در این بین آسیب می‌خورند و چه کسی پاسخگوی خسارتی که وارد می‌شود خواهد بود؟ ضمن اینکه بهتر بود به احترام تماشاگرانی که بلیت تهیه کرده بودند اجازه اجرا در شب‌های گذشته داده می‌شد.

او افزود: من به عنوان کسی که در سینما فعالیت دارم، بعد از سال‌ها دوست داشتم در حوزه تئاتر هم یک کار فرهنگی انجام دهم و بر همین اساس متن خوبی را برای اجرا آماده کردیم اما پس از سال‌ها دغدغه حضور در تئاتر، متاسفانه در اولین تجربه چنین مشکلی پیش آمده و امیدوارم مرکز هنرهای نمایشی چاره‌ای بیندیشد تا مشکل برطرف شود.