کتاب‌های اولین و دومین جشنواره عکس «هشت» به چاپ رسید.

به گزارش مرور نیوز، کتاب‌های اولین و دومین جشنواره عکس هشت  با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی و دفتر کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ، منتشر شد.

کتاب نخستین جشنواره عکس «هشت» شامل ۷۹ قطعه عکس در ۹۴ صفحه گلاسه است و کتاب دوره دوم این جشنواره ۶۴ قطعه عکس را در ۸۱ صفحه شامل می‌شود. قطع این کتاب‌ها خشتی است.

محسن زین‌العابدینی مدیرعامل شرکت نقش رویای بهشت بنیانگذار و بانی برگزاری این رویداد هنری در بخشی از مقدمه کتاب «هشت» آورده است: جشنواره عکس هشت رویدادی هنری است که از قلبمان برای عرض ارادت به ساحت مقدس حضرت رضا(ع) برخاسته است. امیدواریم با تداوم در این راه و استفاده از تجاربی که پیش‌تر در نقش رویای بهشت به عنوان مجری برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری کسب کرده‌ایم، «هشت» در برگ‌های تاریخ عکاسی ایران عزیزمان ماندگار شود.

بر پایه این گزارش، آئین رونمایی از این کتاب‌ها در ماه جاری در فرهنگسرای ارسباران همزمان با افتتاح نمایشگاه آثار منتخب برگزار خواهد شد.

 ارزیابی آثار ارسال‌شده به جشنواره توسط سیف‌الله صمدیان، اسماعیل عباسی و کیارنگ علایی انجام و اسامی راهیافتگان به نمایشگاه اعلام شد. 

جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» به همت نقش رویای بهشت و با حمایت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، سازمان فضای مجازی سراج و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در حال برگزاری است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی https://rbphoto.ir مراجعه کنند.