فیلم کوتاه داستانی «درپیکر» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آقاجانی درسی‌سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش در می‌آید.

به گزارش مرور نیوز، این فیلم با فضایی ذهنی و ساختاری متفاوت روایتگر پسر جوانی است که نمی‌تواند از زندگی با خیال بزرگ خود، دست بردارد، این مساله زندگی او را از حالت عادی خارج کرده است.

فرم فانتزی و ذهنی در این فیلم نیاز به استفاده از تکنیک‌های بروز سینمایی داشته و بر بخش مهمی از آن جلوه‌های ویژه رایانه‌ای و تکنیک سی جی آی انجام شده است که گفته می‌شود در تولید آثار کوتاه کم سابقه است.

این فیلم در دوسانس چهارشنبه 19 آبان ساعت 17:30 الی 19 در سالن شماره  5  و یکشنبه 23آبان، ساعت 21:45  الی11:15 در سالن شماره 1 پردیس سینمایی چارسو در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش در خواهد آمد.

در این فیلم بازیگرانی چون:امیر شهاب رضویان،  محمد کارت، غزل میرزایی، مهدی شاه‌پیری، فرانک کلانتر، مهری آل آقا، باربد عطایی، هانی حسینی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از دیگر عوامل فیلم می‌توان به : تهیه‌کننده : مسعود صفوی،  مدیر فیلمبرداری:امیر حسین خوشبین، صدابردار: علیرضا کریم‌نژاد،طراح صحنه و لباس: مهسا هدایت، طراح گریم: علی شفیعی ثابت،تدوین: محمد نجاریان داریان، ناظر جلوه‌های ویژه: امیر سحر خیز، صداگذار: جواد غلامرضایی، دستیارکارگردان و برنامه ریز :  عباس جلالی یکتا، مدیر تولید: مهدی بیاتی، دستیاران صحنه و لباس: مرضیه سیدصالحی، پریا حسنی، صدیقه، ساخت دکور و آکسسوار بزرگ: محمد راستگو، منشی‌صحنه: شیرین شاهین،عکاس و فیلمبردار پشت صحنه:نادر رضاییان،کامپوزیت: یاسین الله دادیان اشاره کرد.

مهدی آقاجانی پیش از این چند فیلم و انیمیشن کوتاه با نام‌های «ناله سنگ»، «آواز مینا»، «بالاتر» «اینسان»، «مجلس آینه»، «گل و بلبل» و «شکستنی است» ساخته که این فیلم‌ها جوایز داخلی و خارجی مختلفی را کسب کرده است.  

در کارنامه مسعود صفوی تهیه‌کننده این فیلم نیز تهیه کنندگی مجموعه انیمیشن «شکرستان» به چشم می‌خورد.