معاونت سیما در گزارشی پرمخاطب‌ ترین سریال های تلویزیون در سال 97 را معرفی کرد.

به گزارش مرور نیوز، معاونت سیما در گزارشی پرمخاطب‌ ترین سریال های تلویزیون در سال 97 را معرفی کرد.

شبکه یک: 

پایتخت ۵

فصل پنجم «پایتخت» با موضوعی کاملا متفاوت همراه بود، به این صورت که از آدنای ترکیه به طرز عجیبی سر از سوریه و داعش درمی آورند. ترکیب بازیگران این فصل هم طبق روال گذشته بود و فقط بهرام افشاری به عنوان پسر بهبود به این تیم اضافه شد که بخش عمده ای از طنز این فصل بر دوش او بود.

آرماندو

این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی، کارگردانی احسان عبدی‌پور و به نویسندگی امیر طاهری، عباس نعمتی و صادق خوشحال است که در سال 1396 تولید شده و در سال 1397 از شبکه یک سیما پخش شد. «آرماندو» داستان جوان ساده و مهربانی به نام آرمان را روایت می‌کند که سعی دارد مشکلات خواهرش و فرزندان خواهرش را برطرف کند اما در این مسیر درگیر مسائلی می‌شود. 

شبکه دو: 

تعطیلات رویایی

تعطیلات رویایی» داستان دو برادر به نام‌های رحیم و رستم را به تصویر می‌کشد که در شیراز سکونت دارند. برادر کوچک‌تر که وضع مالی بهتری دارد سال پیش برای تعطیلات عید خانواده رحیم را که یک معلم بازنشسته است به ترکیه دعوت کرده و برادر بزرگتر در صدد جبران است و می‌خواهد امسال خانواده رستم را با هزینه خودش به کیش ببرد. غافل از اینکه آن‌ها قصد سفر به اروپا را دارند. این دو برادر که هر کدام در مسیر علم و ثروت به موفقیت‌هایی رسیده‌اند و در ایام نوروز با خانواده‌هایشان در مهمانسرایی در کیش اقامت می‌کنند و در کیش اتفاقات‌های سخت و شیرینی رخ می دهد که همین اتفاقات سرآغاز ماجراهای جالب و دیدنی است. 

بچه مهندس

داستان این مجموعه در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی پسری به اسم «جواد جوادی»  مطرح می‌شود و زندگی پسری را تصویر می‌کند که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می شود. کارگردان این سریال علی غفاری است و از بازیگران آن می‌توان به ساناز سعیدی، بهناز جعفری، بهاره رهنما و برزو ارجمند اشاره نمود. 

شبکه سه: 

 

دیوار به دیوار ۲

«دیوار به دیوار 2» داستان پنج خانواده را روایت می کند که به خانه جدید نقل مکان کرده اند و پس از مستقر شدن با ماجراهای مختلفی روبرو می شوند. فصل اول این سریال نوروز 96 از شبکه سه پخش شد.

آنام

آنام ملودرامی اجتماعی است که از بهمن سال 96 شروع شد و تا اردیبهشت 97 ادامه داشت. «آنام» داستان زندگی زنی میانسال به نام مارال است که زندگی پر ماجرا و سختی را پشت سر گذاشته و با تکیه بر قدرت اراده اش توانسته خود و خانواده اش را به آرامش و آسایش برساند. اما برملا شدن رازی، این آرامش را از او سلب کرده و زندگی اش را دوباره دچار تلاطم بزرگی می‌کند. او در می‌یابد تمام کسانی که عاشقش بوده و دوستش داشته‌اند، جنایات بزرگی در حق او مرتکب شده‌اند. پس تصمیم می‌گیرد برای به دست آوردن هر آنچه که به ناحق از او گرفته شده، بجنگد. 

شبکه پنج:

هیئت مدیره

هیئت مدیره مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی مهران رسام و به کارگردانی مازیار میری است که از نوروز 1397 از شبکه پنج سیما پخش آن آغاز شد. این سریال تلویزیونی 100 قسمتی درباره زوج جوانی است که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقاتی تازه می‌شوند که با ورود یک مسافر خارجی حوادث جالب و شیرینی برایشان رقم می‌خورد.