سکانس ۱۴۵ دقیقه ای «جاودانگی» به کارگردانی مهدی فردقادری در چهارمین حضور بین المللی خود در جشنواره جوگجا-نتپک اندونزی به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش مرور نیوز، یازدهمین دوره جشنواره جوگجا-نتپک اندونزی امسال برنامه بزرگداشت فیلم های مستقل ایرانی را برپا داشته است که «جاودانگی» یکی از این فیلم هاست.

نخستین فیلم سینمایی مهدی فردقادری پیش از این در جشنواره های رم ایتالیا ، زاگرب کرواسی و هانوی ویتنام به نمایش در آمده بود و در تازه ترین حضور بین المللی اش در این جشنواره روی پرده خواهد رفت.

ساختار پلان-سکانس ۱۴۵ دقیقه ای «جاودانگی» که این روزها در گروه «هنر و تجربه» در حال اکران است بر اساس «تناوب» نخستین فیلم کوتاه فردقادری است که در سال هشتاد و چهار در یک پلان یازده دقیقه ای کارگردانی شده است. «جاودانگی» نخستین فیلم بلند این فیلمساز محسوب می شود که تمام اتفاقات آن در شبی بارانی در قطاری مسافربری رُخ می دهد. این فیلم به قصه زندگی شش خانواده در واگن های مختلف قطار می پردازد که با جا به جایی زمان روایت می شود.

«جاودانگی» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی ساخته شده است و عرضه و پخش بین المللی آن به عهده محمد اطبایی «مستقل های ایرانی» است. یازدهمین دوره جشنواره جوگجا-نتپک اندونزی از ۸ تا ۱۳ آذرماه در اندونزی برگزار می شود.