سالار عقیلی - خواننده - که قصد دارد به‌زودی با همراهی فرهاد فخرالدینی - رهبر ارکستر - کنسرت‌هایی را برگزار کند، درباره مطالباتش از وزیر جدید ارشاد و بیمه کردن حنجره‌اش سخن گفت.

به گزارش مرور نیوز، این هنرمند با حضور در بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، درباره بیمه شدن حنجره‌اش، اظهار کرد: این اتفاق برای اولین‌بار در ایران افتاده و من آن را به فال نیک می‌گیرم، زیرا این کار احترام گذاشتن و بها دادن به هنر و هنرمند است.

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به تغییرات وزارت ارشاد و حضور سیدرضا صالحی امیری در این وزارتخانه، از وزیر جدید ارشاد چه انتظاری دارید؟ گفت: خواسته‌ی هنرمندان این است که بتوانند بدون مانع، به کار هنری خودشان ادامه دهند، البته کارهایی که با سیاست‌های نظام منافات ندارد.

این خواننده بیان کرد: چندین کنسرت من متاسفانه در شهرهای مختلف ایران کنسل شد که این موضوع خوبی نیست، زیرا به مردم، هنرمند و برنامه‌گذار ضربه می‌زند. این برنامه از مدتی قبل مجوز خود را گرفته و تمام نامه‌نگاری‌های آن‌ها انجام شده است، آن وقت چند روز مانده به کنسرت می‌گویند شما حق ندارید اجرا کنید. به نظرم این موضوع صلاح نیست و وزیر ارشاد باید پیگیری کند که چنین اتفاق‌هایی رخ ندهد.

عقیلی با بیان این‌که دومین آلبومش با همکاری پیمان سلطانی - رهبر ارکستر - در ماه‌های آینده منتشر می‌شود، گفت: قرار است به رهبری استاد فرهاد فخرالدینی و ارکستر «مهرنوازان» در تهران و اگر امکانش باشد در شهرستان‌ها، کنسرت‌هایی را اجرا کنیم.