کتاب دست از معذرت‌ خواهی کردن بردار دختر ، بار دیگر به لیست کتاب های پرفروش‌ آمازون راه یافت .

به گزارش مرور نیوز، ریچل هالیس با کتاب صورتت را بشور دختر جان  در لیست پرفروش‌های کتاب‌های غیرداستانی آمازون قرار دارد. اثر جدید وی با عنوان دست از معذرت‌خواهی کردن بردار دختر  نیز در لیست پرفروش‌های آمازون قرار گرفته است.

هالیس ‌در قالب این کتاب می‌گوید: «من معتقدم ما می‌توانیم جهان را دگرگون کنیم، اما در وهله اول باید از زندگی کردن با ترس و از این‌ که توسط دیگران قضاوت شویم دست برداریم.»

او معتقد است زنان از تمام پتانسیل‌های خود برای زندگی‌ کردن استفاده نمی‌کنند. آن‌ها در اعماق وجودشان در تقلای هدفی والاتر هستند اما از این‌ که ایده‌آل نباشند یا نتوانند به اندازه کافی خوب باشند می‌ترسند.

کتاب از معذرت‌خواهی کردن دست بردار دختر این نویسنده پرفروش را می‌توان به یک ندای آگاهی تشبیه کرد. هالیس می‌داند بسیاری از زنان به جای آن‌که بیاموزند چطور مالک آن‌چه خودشان هستند و  یا خودشان می‌خواهند، باشند، آموخته‌اند خود را در سایه‌ دیگران به عنوان همسر، مادر،دختر و یا همکار تعریف کنند.  در این کتاب هالیس با به چالش کشیدن تمام زنان جهان برای دست برداشتن از رویاهای‌شان، مهارت‌هایی را آموزش می‌دهد که آن‌ها را در مسیر رشد، اعتماد به نفس و باور قرار می‌دهد.