رییس دفتر رییس جمهوری گفت:با پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، 100 درصد یارانه مطبوعات با مساعدت سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافت و طی 10 روز آینده به مطبوعات و رسانه ها پرداخت می شود.

به گزارش مرور نیوز،  محمد نهاوندیان عصر جمعه در آیین اختتامیه بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در شبستان مصلای امام خمینی(ره) عنوان کرد.

وی شفافیت را نیاز واقعی جامعه دانست و افزود: مطبوعات وظیفه روشنگری دارند، جامعه در ناآگاهی رشد نمی کند و اگر مشارکت سیاسی می خواهیم باید شفافیت سیاسی داشته باشیم.

نهاوندیان ادامه داد: متاسفانه در تغییر ذائقه خبرگیری و اطلاع رسانی اجتماعی که امکان تعمق کمتری می دهد، برخی رسانه ها به آن دامن می زنند.

رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: لازمه صداقت در رسانه ها رعایت معیارهای اخلاقی در گزارشگری است.

نهاوندیان با بیا اینکه مطبوعات ما حیاتشان جدای از حیات جامعه نیست، تصریح کرد: با انگیزه دینی حق نداریم دیگران را بدون اینکه به آنها اجازه تبیین مواضع شان را بدهیم، متهم کنیم.

 100 درصد یارانه تخصیص به مطبوعات تا 10 روز آینده پرداخت می شود

وی افزود: با پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، 100 درصد یارانه مطبوعات با مساعدت سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافت و طی 10 روز آینده به مطبوعات و رسانه ها پرداخت می شود.

آیین اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اکنون در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران با سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و جمعی از مدیران مسوول خبرگزاری ها، روزنامه ها، اصحاب رسانه و چهره های فرهنگی در حال برگزاریست.