سام قریبیان معتقد است متفاوت بودن داستان مینی سریال«عالیجناب» می تواند به جذب مخاطب برای آن کمک کند.

سام قریبیان کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز درباره فعالیتهای خود گفت: بعد از فیلم «360 درجه» تا امروز هنوز برنامه ای برای کار سینمایی نداشته ام و درگیر سریال «عالیجناب» بودم و منتظرم تا تهیه کنندگان سریال آن را در شبکه نمایش خانگی پخش کنند.

نویسنده فیلم سینمایی «گناهکاران» درباره احتمال استقبال از سریال«عالیجناب»و آنچه می تواند باعث توجه عامه مردم به این سریال شود، گفت: به نظر من و همکارانی که در این پروژه با من همکار بودند، «عالیجناب» کار بسیار متفاوتی است. قصه آن درباره یک رییس جمهور خیالی و هیات دولت آن در ایران است و به نوعی تلاش در احیای ژانر پلیسی-جاسوسی دارد. این تفاوت می تواند باعث جذابیت سریال شود و امیدوارم مخاطبان هم «عالیجناب» را بپسندند.

این پروژه به تهیه کنندگی مشترک مسعود ردایی و علی حضرتی و نگارش و کارگردانی سام قریبیان جلوی دوربین رفته است. این مینی سریال ۴۵ روز در پیش تولید بود و سه ماه هم تصویربرداری آن طول کشید.

سیناپس فصل دوم این مینی سریال نیز در هفت قسمت به نگارش در آمده است که ممکن است بعد از عرضه و توزیع فصل اول به تولید برسد.

سعید آقاخانی، امیرآقایی، احمدرضا اسعدی، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحردولتشاهی، امید روحانی، وحید رونقی، علیرضا رییسی، حسین سلیمانی، پرویز سیرتی، رضا شریف نژاد، آزاده صمدی، میثم عبدی، حسین عرفانی، سام قریبیان، احسان کرمی، نازنین کریمی، پریوش نظریه، حامد مدرس، صالح میرزاآقایی، مهتاج نجومی و حسین یاری بازیگران این مینی سریال هستند.