کنسرت همایون نصیری و امیرجان حداد در تهران برگزار می‌شود. این برنامه که شب گیتار فلامنکو است با عنوان کنسرت عشق، روز 30 خرداد در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌رود .

به گزارش مرور نیوز، قرار است همایون نصیری با نوازندگی سازهای کوبه‌ای و امیرجان حداد با نوازندگی گیتار فلامنکو روی صحنه به اجرای برنامه بپردازند. این کنسرت به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری ققنوس  برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند از طریق سایت ایران کنسرت اقدام نمایند. امیرجان حداد که از او با نام اِل امیر هم یاد می‌شود، اصالتی آلمانی دارد و یکی از نوازندگان سرشناس گیتار فلامنکو در دنیا است.

البته امیرجان حداد یکی از معدود نوازندگانی است که در زمینه نواختن سازهایی نظیر عود عربی، بوزوکی یونانی، بانجو و گیتار الکتریک هم فعالیت دارد. این هنرمند، سابقه اجرا در نقاط مختلف دنیا و سالن‌هایی نظیر  «رویال فستیوال هال»، «باربیکن سنتر»  و «رویال آلبرت هال»  را در کارنامه دارد. حضور این نوازنده در ایران که به همت همایون نصیری اتفاق افتاده تا کنون بازتاب زیادی داشته است.

همایون نصیری نیز نوازنده سازهای کوبه‌ای است که سابقه اجرا در فستیوال‌های بزرگ دنیا و حضور روی صحنه به همراه هنرمندان مطرح خارجی را هم دارد. او همچنین یکی از معدود نوازندگان کوبه‌ای است که آرتیست چند کمپانی مطرح ساز دنیا نظیر «مینال» و «لاروسا» است و در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی هم فعالیت زیادی دارد.