مستند خانه‌ای برای تو به تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی و کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم، در کانون فیلم سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درمی‌آید.

به گزارش مرور نیوز، مستند خانه‌ای برای تو  که یکی از ۵ فیلم منتخب جشنواره فیلم فجر بود، از ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸ در سالن سینماحقیقت این مرکز به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور مهدی شامحمدی و مهدی بخشی‌مقدم تهیه‌کننده و کارگردان، ناصر صفاریان مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها و همایون امامی منتقد میهمان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

در خلاصه موضوع خانه‌ای برای تو آمده است: «داود جوان ۳۰ ساله اهل یکی از روستاهای اطراف گیلان، کمتر از یک سال از ازدواجش می‌گذرد که در شغلش دچار ورشکستگی شده و همزمان متوجه می‌شود که به سرطان پیشرفته‌ای دچار شده است. او در این شرایط برای زندگی‌اش تصمیمات جدیدی می‌گیرد…»

عموم علاقمندان جهت تماشای این فیلم مستند و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷:۳۰ عصر دوشنبه (۲ اردیبهشت) به کانون فیلم «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.