گروه موسیقی شیلر در حالی تور کنسرت آلبوم صبح دم را آغاز کرد که یلدا عباسی، نوازنده دوتار خراسان نیز آن‌ها را در این اجراها همراهی می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، یلدا عباسی  که در ترانه دروازه طلایی  با کریستوفر فون دایلن همکاری کرده است، در تور کنسرت این گروه با عنوان آرنا تور حضور دارد.

آرنا تور عنوان تازه‌ترین تور کنسرت‌های گروه شیلر است که از تاریخ ۸ می ۲۰۱۹ (۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸) در آلمان آغاز شده و تا امروز، پنج کنسرت از این تور کنسرت، در شهرهای درسدن، لایپزیگ، فرانکفورت، نورنبرگ و بیلفلد با حضور یلدا عباسی برگزار شده و این هنرمند ایرانی قرار است تا روز ۲۵ می در ۱۰ کنسرت دیگر این گروه که در شهرهای ارفورت، هانوفر، کلن، اوبرهاوزن، منهایم، اشتوتگارت، مونیخ، برمن، هامبورگ و برلین برگزار می‌شود نیز حضور داشته باشد.

مصطفی کبیری ، نماینده و تهیه‌کننده گروه شیلر در ایران بیان کرد: طبق صحبتی که با کریستوفر فون دایلن ، سرپرست گروه داشتم؛ ایشان با توجه به استقبال تماشاگران و مخاطبان آلمانی و دیگر اعضای گروه از همراهی یلدا عباسی در آرنا تور، در تلاش است تا یلدا عباسی بتواند در تورها و اجراهای آینده نیز گروه را همراهی کند.