سید‌عباس صالحی، در احکام جداگانه دبیر و اعضای شورای فرهنگی اجتماعی وزارت فرهنگ را منصوب کرد .

به گزارش مرور نیوز، وزیر فرهنگ در حکمی پروین داد‌اندیش را به‌عنوان دبیر و عضو این شورا منصوب کرد. در حکم صالحی خطاب به داد‌اندیش آمده است: به استناد تبصره ١ ماده ١٣ آیین‌نامه شورای فرهنگی اجتماعی وزارت متبوع، مصوب جلسه مورخ ٨/١١/ ١٣٩٧ شورای معاونان به عنوان عضو و دبیر این شورا منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند سبحان و با هم‌‌اندیشی صاحب‌نظران حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی و همکاری واحدهای تابعه در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه دیگری محمدمهدی احمدی ، سیدضیاء هاشمی، علیرضا رشیدیان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خاموشی، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، محسن جوادی، عبدالهادی فقهی‌زاده، علی‌اصغر کاراندیش مروستی، سیدمحمدمجتبی حسینی، محمد خدادی، حسین انتظامی و لادن حیدری را به‌عنوان اعضای شورای فرهنگی اجتماعی این وزارتخانه منصوب کرد.

در احکام اعضای این شورا آمده است:

به استناد تبصره ١ ماده ١٣ آیین نامه شورای فرهنگی اجتماعی وزارت متبوع، مصوب جلسه مورخ ٨/١١/ ١٣٩٧ شورای معاونان به عنوان عضو این شورا منصوب می شوید.

انتظار می رود با حضور منظم در جلسات شورا و اجرای مصوبات آن، این وزارتخانه را در تحقق اهداف آیین‌نامه یاد شده یاری فرمایید.