نمایش بانوی آوازخوان به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از ۹ تیر ماه در تئاتر شهر به روی صحنه می رود .

به گزارش مرور نیوز، نمایش بانوی آوازخوان  به نویسندگی وجدی معووض و با ترجمه ، بازنویسی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از ۹ تیر ماه در تئاتر شهر به روی صحنه می رود، همچنین سیما تیرانداز تهیه کنندگی و مجری طرح این اثر نمایشی است.

بازیگران این اثر نمایشی عبارت‌اند از سیما تیرانداز، فرناز رهنما ، سام کبودوند، محمد صدیقی مهر که تمرینات خود را از اسفند ماه آغاز کرده‌اند .

از دیگر عوامل می‌توان به امید اکبری، طراح صحنه، کیارش اعتمادسیفی، طراح افکت و موسیقی، پژمان عبدی، دستیار کارگردان و برنامه ریز،  پگاه محمودوند، منشی صحنه، حمیدرضا جدیدی، مدیر صحنه ، بهنام نجم الدین،‌ ویدیو، مصطفی پیرهادی، طراح پوستر و بروشور، سارا حدادی، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی و تبلیغات you studio  و زهرا عرب نژاد،‌ عکاس اشاره کرد. در توضیحات این اثر چنین آمده است: نمایش‌نامه‌ای در ارتباط با جنگ، برادرکشی، خشم و عشقی سرکش به انسان و انسانیت ، در یک سفر اودیسه‌وار، برادر خواهر دو قلویی کشف می‌کنند...

بانوی آوازخوان به ترجمه، بازنویسی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و تهیه کنندگی و مجری طرحی سیما تیرانداز از ۹ تیر ماه در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت.