امروز خبری از سوی دادستان کرمان منتشر شد مبنی براینکه به لحاظ تبعات اجتماعی دستور توقیف اکران فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم در سراسر سینماهای استان کرمان صادر شده است.

به گزارش مرور نیوز، سالاری دراین‌باره گفته است: پس از رصد فضای مجازی توسط معاونت رصد فضای مجازی و معاونت حقوق عامه دادسرای مرکز کرمان و با توجه به واکنش‌های اجتماعی در بین مردم استان در خصوص لهجه کرمانی بازیگری که در نقش فروشنده مواد مخدر بازی می‌کرد و موجب اعتراضات شدید مردمی شده دستور توقیف اکران این فیلم در سطح استان کرمان صادر و اقدامات مقتضی در خصوص پیگیری موضوع صادر شده است.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی درباره صحت این اتفاق گفت: اکران تمام فیلم‌های دارای مجوز در سینماها ادامه خواهد داشت. دو هفته از اکران فیلم‌های اکران عید فطر گذشته و هیچ بازخورد منفی مردمی از منظر توهین به اقوام نداشته‌ایم.

او افزود: فیلم ما همه با هم هستیم  دارای یک فضای کاملاً فانتزی است و هیچ‌گونه توهین به اقوام ایرانی در این فیلم و دیگر فیلم‌هایی که مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت جمهوری اسلامی ایران را دارند وجود ندارد. مردم نازنین کرمان هم در دو هفته گذشته از فیلم‌های اکران عید فطر به خوبی استقبال کرده‌اند و سینماگران در دو سال گذشته تمام تلاش خود را کرده‌اند تا فضایی توأم با امید و نشاط در جامعه ایجاد کنند.

داروغه‌زاده گفت: امیدوارم با تصمیم‌های شتابزده فضای جامعه را تلخ نکنیم و از مسئولان بزرگوار استان کرمان تقاضا دارم با سعه‌صدر با این مساله برخورد کنند و با موضوعات فرهنگی از طریق گفت‌وگو و هم اندیشی مواجهه داشته باشند. مطمئناً تهیه‌کننده و کار گردان فیلم آماده هرگونه همراهی مثبت در چارچوب قوانین و مصالح کشور هستند.