کتاب خانم همه چیز در اولین هفته حضورش در فهرست پرفروش‌های داستانی نیوورک‌تایمز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

به گزارش مرور نیوز، اثر جدید جنیفر وینر که با عنوان کتاب خانم همه چیز  به چاپ رسیده در اولین هفته حضورش در فهرست پرفروش‌های داستانی نیوورک‌تایمز در جایگاه سوم قرار گرفته است. «‌وینر»‌ در رمان جدید خود داستان زندگی دو خواهر را طی سال‌های متوالی بیان می‌کند که هر دو آن‌ها در تلاش‌اند تا جایگاه اصلی خود در زندگی را بیابند. «‌وینر»‌ در جاه‌طلبانه‌ترین رمان خود داستان این دو خواهر را در کنار رویاها و روش‌های مختلف زندگی‌ کردن‌شان روایت و این سوال را مطرح می‌کند که یک زن در دنیای امروزی چگونه باید باشد.

رمان «‌شب به‌خیر هیچ‌کس»‌ این نویسنده به زبان فارسی ترجمه شده‌ است.

اما جایگاه سوم این لیست پیش‌تر به رمان جنایی «‌حل‌نشده» نوشته دیگر نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز، «‌جیمز پترسون» و «‌دیوید الیس»‌ تعلق داشت. در رمان حل‌نشده  داستان امی داکری مامور اف بی آی را می‌خوانیم که با روحیه‌ خستگی‌ناپذیر و مهارت بالا در درک ارتباط موضوعات مختلف با یکدیگر به یک کارآگاه قهار تبدیل شده است، اما یک پرونده جدید او را سردرگم می‌کند. مرگ تمامی قربانیان در ظاهر تصادفی است و در وهله اول به نظر می‌رسد هیچ وجه مشترکی ندارند. با این حال «‌داکری» ‌می‌داند که این تعداد مرگ نمی‌تواند تصادفی باشد و به نظر می‌رسد قاتل در هر مرحله یک قدم جلوتر از «داکری» ‌است. شرایط زمانی پیچیده‌تر می‌شود که مامور ویژه اف بی آی،‌ حتی «‌داکری» را به عنوان یکی از مظنون‌های این پرونده درنظر می‌گیرد.

رمان «‌حل‌نشده» با یک پله صعود در رتبه دوم پرفروش‌های این هفته قرار دارد.

رمان جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند  نوشته دلیا اونز که با استقبال گسترده مخاطبان خود روبه‌رو شده است، در چهلمین هفته متوالی در لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز در رتبه اول می‌درخشد.