سریال بین خودمون بمونه به کارگردانی علی عطشانی یک درام اجتماعی است و از جمله بازیگران آن می‌توان به سیما تیرانداز، بهنام تشکر، آتیلا پسیانی، نیما شاهرخ‌شاهی، مهران رجبی، مهدی فقیه و امیرحسین مدرس اشاره کرد.

به گزارش مرور نیوز، مجموعه تلویزیونی بین خودمون بمونه که به قلم علیرضا طاهری نوشته شده، درباره دروغ است و به تاثیرات آن در زندگی افراد و جامعه می‌پردازد. شخصیت اصلی این داستان شخصی به نام تورج است که در آستانه اسباب‌کشی به منزل جدیدش، ۴۰ میلیون تومان پول کم می‌آورد. او بعد از تلاش‌های زیا‌د، تنها راه حل مشکلش را فروش زمینش در کاشان می‌بیند، اما برای فروش زمین نیاز به مرخصی دارد و برای گرفتن مرخصی به دروغ متوسل می‌شود؛ این دروغ آغازگر دروغ‌های دیگر او و ماجراهای پرافت و خیزی است که در سریال به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر تصویربرداری «بین خودمون بمونه» عباس رحیمی، طراح صحنه و لباس محسن شهسواری، طراح چهره‎پردازی امیر ترابی، صدابردار مجید یوسفی، دستیار کارگردان و برنامه‎ریز امیر رونقی، تدوینگر شاهین یارمحمدی و مدیر تولید آن علیرضا بیات است.

سریال بین خودمون بمونه  کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است که هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۲:۳۰ و ۱۶ روز بعد خواهد بود .