فیلم جدید مارتین اسکورسیزی که داستان یکی از تبهکاران ایرلندی با نام فراک شیران است، جشنواره نیویورک را افتتاح می کند .

به گزارش مرور نیوز، اولین بار قرار بر ساخت فیلم به سال 2008 با همکاری  کمپانی پارامونت برمی‌گردد ولی در نهایت بعد از لغو قرار داد این فیلم توسط نتفلیکس در ده سال بعد ساخته شد. فیلم در مرکز نمایش لینکولن که جشنواره فیلم نیویورک در آنجا اجرا خواهد شد با عناوین داستانی روان، فشرده و دارای پیچیدگی‌های تحلیلی عنوان شده است. اسکورسیزی خود گفته است که این یک افتخار است که فیلم مرد ایرلندی من برای افتتاحیه جشنواره فیلم نیویورک انتخاب شده است. این جشنواره هر سال انتخاب‌های بزرگ و مهمی را برای مخاطبان خودش پخش می‌کند. این جشنواره آگاهی را به سینما از سرتاسر جهان به ارمغان می‌آورد. من خیلی خوشحال هستم که در کنار عوامل فوق العاده فیلمم این فیلم را برای اولین بار در نیویورک افتتاح می‌کنم.

فیلم با استفاده از فناوری CGI تواسنته است که رابرت دنیروی 75 ساله را برای ایفای نقش شیران کم سن  و سال‌‌تر کند. برای رابرت دنیرو کاری که با جلوه‌های ویژه روی چهره‌اش انجام شده است فوق العاده جالب بوده و گفته که تیم جلوه‌‌های ویژه کار سنگین و مهمی را انجام داده‌اند.

هالیوود ریپوتر در حالی تصاویر اولیه فیلم را منتشر کرده است  که تیزری که از این فیلم در اسکار منتشر شد تنها دیالوگ‌های بازیگران را از پس سیاه پرده‌ای نشان می‌دهد.

جشنواره فیلم نیویورک از 27 سپتامبر تا 13 اکتبر برگزار خواهد شد.