آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید گفت: مدیران و مسئولان، به ویژه وزارت ارتباطات وظیفه دارند تا در حفظ جوانان و عدم تخریب ارزش‌ها در میان فرزندانمان نقش و وظیفه خود را به خوبی ایفا کنند و لازم است در این حوزه برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش مرور نیوز، ،آیت‌الله سبحانی عصر پنجشنبه در دیدار سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های بی‌وقفه بسیج بیان کرد: آنچه امروز شنیدم، اطلاعات جدیدی در خصوص مجاهدت‌های بسیجیان بود که بسیار مرا خرسند و خشنود کرد.

وی ضمن تقدیر از حضور بسیج در عرصه تولید و کمک به نظام و مردم در عرصه اقتصادی بیان کرد: یقینا ملتی که بتواند روزی‌اش را خودش در بیاورد استقلال پیدا کرده و از اتکا به بیگانه بی‌نیاز خواهد شد.

این مرجع تقلید با ضروری دانستن علم و تجربه برای امر کشاورزی اظهار کرد: الحمدلله بسیج هم در علم و هم در تجربه موفق عمل کرده  که  از تلاش‌های بسیج بسیار سپاسگذارم.

وی گفت: بسیج کار ارزشمندی در علمی نمودن کشاورزی انجام داده و اگر کشاورزی ما علمی شود یقینا به قول الهی که در قرآن کریم تأکید شده است، از هر دانه می‌توان 900 دانه برداشت کرد.

استاد خارج فقه و اصول حوزه ضمن تأکید بر تقویت بعد اعتقادی بسیجیان یادآور شد: انتظار داریم تا بسیجیان در برابر شبهات القایی که دشمنان در فضای مجازی برای انحراف جوانان ایجاد کرده اند ورود نموده و با ارتباط و تماسی که با طبقات مختلف جامعه دارند در حفظ و تقویت اعتقادات دینی جوانان کشورمان بکوشند.

وی در پایان با اشاره به نقش ارزشمند بسیج در عرصه‌های گوناگون نظام اسلامی بیان کرد: بسیج هم در فضای دفاع مقدس و هم پس از آن نقش مؤثری داشته که امروز نیز در حوزه اقتصاد و فرهنگ فعالیت‌های ارزشمندی را انجام داده که لازم است مسئولان قدر نعمت بسیج را بدانند.