آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: دولت از بسیجیان برای پیشرفت کشور استفاده کند و انتظار داریم مسئولین در توجه به بسیج کوتاهی نکنند.

به گزارش مرور نیوز، آیت‌الله علوی گرگانی پنجشنبه شب در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود:بسیج مایه افتخار است و گزارش عملکرد بسیج مبشراتی است که باعث خشنودی ما شد و به لطف الهی کشور به برکت بسیجیان زنده است و این بسیجیان هستند که کشور را حفظ کرده‌اند.

وی گفت: فعالیت‌های بسیج خیلی قابل تقدیر است و باید خد را شکر  کرد که در این تشکل، اینگونه جوانان مخلصی حضور دارند.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به فعالیت‌های تربیتی بسیج اظهار کرد: تربیت یافتگان ارزشمندی در شجره طیبه بسیج داریم و نیاز است این حرکت تربیتی بیش از پیش تقویت شود.

استاد حوزه علمیه قم با بیان حدیثی از امام رضا(ع) مبنی بر ویژگی‌های مومنین، تأکید کرد: بسیجیان همواره در سختی و راحتی جنگ و در صحنه‌های گوناگون انقلاب گوش به فرمان ولایت، آماده اجرای دستورات رهبری هستند. باید برای بسیجیان فعالیت‌های تربیتی را مستمرا برنامه‌ریزی کرد تا ضمن تداوم خدماتشان به ملت، دانش و مهارت خویش را ارتقاء بخشند.

آیت‌الله علوی گرگانی خطاب به دولت تأکید کرد: دولت باید با دیدن رشد بسیج، از بسیجیان برای پیشرفت کشور استفاده کند و انتظار داریم مسئولان در توجه به بسیج کوتاهی نکنند و برای رفع نیازهای بسیجیان و کمک به فعالیت‌های بسیج از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

وی اضافه کرد: بنده همیشه و بویژه در نماز شب دعاگوی بسیجیان هستم چرا که همواره از جانشان برای انقلاب گذشته‌اند، بنابر این قدردان آنان و خانواده‌ها شهدا هستم.