حضور پولاد کیمیایی به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم سینمایی سلفی با دموکراسی قطعی شد.

به گزارش مرور نیوز، پیش تولید فیلم سینمایی سلفی با دموکراسی  به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی علی عطشانی که ژانری کمدی دارد، از مدتی قبل آغاز شده و حضور پولاد کیمیایی به عنوان یکی از بازیگران اصلی قطعی شده است.

«سلفی با دموکراسی» فیلمی درباره جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس و داستان آن تقریبا در ادامه داستان فیلم «دموکراسی تو روز روشن» است.

علی عطشانی فیلم‌های سینمایی «کاتیوشا»، «اولین تولد»، «یادم تو رو فراموش»، «پارادایس»، «نقش نگار»، «آقای الف»، «تلفن همراه رئیس‌جمهور» و «در امتداد شهر» را نیز در کارنامه خود دارد و «سلفی با دموکراسی» دهمین فیلم سینمایی او است.

فیلم سینمایی «اولین تولد» ساخته علی عطشانی به عنوان اولین تولید مشترک ایران و هالیوود و با حضور تعدادی از بازیگران مطرح هالیوودی به زودی در آمریکا به نمایش در می‌آید و همزمان در ایران نیز اکران می‌شود. همچنین قرار است این فیلم پس از اکران عمومی در ایران توسط یکی از بزرگ‌ترین موسسات وی او دی ایرانی در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

فیلمبرداری «سلفی با دموکراسی» از ۱۰ مهرماه آغاز می‌شود و برخی از عوامل فنی که حضورشان در این پروژه قطعی شده است، عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: علی عطشانی، نویسنده: مسعود و امیرعلی احمدیان، جانشین تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار: سیدمحمد احمدی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، دستیار یک و برنامه‌ریز: امیر رونقی، مدیرتولید: سعید دلاوری، مشاور تهیه‌کننده: سید محمدتقی هاشمیان، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده.