در قسمت یازدهم برنامه شب روایت مهدی صالحی با قادر فاضلی مولوی پژوه در رابطه با روایت های مثنوی به گفتگو می نشینند.

به گزارش مرور نیوز، قسمت یازدهم برنامه شب روایت  سه شنبه ۹ مهر ساعت ۲۳ با حضور حجت الاسلام قادر فاضلی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

در این قسمت مهدی صالحی با قادر فاضلی مولوی پژوه در رابطه با روایت های مثنوی به گفتگو می نشینند.

حجت‌الاسلام قادر فاضلی از پژوهشگران و محققان حوزوی است که تاکنون بیش از ۸۰ جلد کتاب را به رشته تحریر در آورده و از این تعداد ۶۴ جلد آن چاپ شده است. فرهنگ‌های موضوعی شامل «آثار مولوی»، «نظامی گنجه‌ای»، «آثار عطار نیشابوری»، «دیوان امام خمینی، اقبال لاهوری، گلشن راز و…» و بررسی موضوعات عرفانی، قرآنی، نهج‌البلاغه، سیاست و اسلام شناسی در ابعاد مختلف از مهم‌ترین تألیفات وی است.

یک دوره تفسیر قرآن کریم به شعر با عنوان «دُر منظوم» در ۱۰ جلد با ۶۰ هزار بیت شعر که در تاریخ اسلام بی‌نظیر است و ترجمه قرآن از دیگر تألیفات استاد است. حجت‌الاسلام فاضلی از شاگردان خصوصی مرحوم علامه جعفری بوده که قریب به ۹ سال از محضر استاد بهره برده است.

آیتم معرفی کتاب «آب هرگز نمی میرد» نوشته حمید حسام با اجرای علی درستکار از دیگر بخش های برنامه امشب «شب روایت» خواهد بود.

«شب روایت» به تهیه کنندگی حسین شاهمرادی کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که سه شنبه ها ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.