مأموران نیروی انتظامی رشت، در عملیات های جداگانه ای ، سارق کارخانه های برنج کوبی و نیز یک فروشنده مواد مخدر در این شهرستان را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش مرور نیوز، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از کشف 11 فقره سرقت از کارخانه های برنج کوبی و دستگیری متهم این پرونده در شهرستان رشت خبر داد.
سرهنگ فرهاد فلاح کریمی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کارخانه برنج کوبی با یک شیوه و به صورت ماهرانه، کارآگاهان با تعقیب سرنخ ها موفق به شناسایی یکی از سارقان شدند.
وی اظهار داشت: متهم 36 ساله اهل و ساکن ماسال، پس از دستگیری به 11 فقره سرقت کارخانه برنج کوبی و مغازه برنج فروشی در رشت با همراهی سه متهم دیگر اعتراف کرد.
به گفته رئیس پلیس آگاهی استان، سارقان با یک دستگاه خودرو در نقاط حاشیه ای شهرستان رشت تردد داشته و کارخانجات برنجکوبی واقع در نقاط کور را شناسایی و سپس در ساعت های بامداد برنج های کشاورزان را به سرقت برده و به تهران انتقال می‌دادند.
سرهنگ فلاح کریمی اضافه کرد: همدستان متهم نیز توسط پلیس شناسایی شده و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت نیز از دستگیری یک فروشنده مواد مخدر و کشف یک کیلوگرم حشیش از او خبر داد.
سرهنگ رحیم شعبانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان با یک دستگاه خودرو سواری پژو ، ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی این خودرو شده و ‌در بازرسی از آن، یک کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش کشف و ضبط کردند.
سرهنگ شعبانی با اشاره به دستگیری متهم 29 ساله و معرفی او به مراجع قضایی، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را به سامانه 110 پلیس گزارش کنند.