رضا طالبی زاده مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان برای دومین سال متوالی در همایش کشوری مدیران کل ثبت اسناد و املاک کشور، مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان؛ در همایش مدیران کل ثبت اسناد و املاک سراسر کشور که از تاریخ 11/05/1396 الی 12/05/1396 در مشهد مقدس برگزار گردید رضا طالبی زاده، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان به عنوان مدیر برتر کشوری انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت. در این همایش، انتخاب مدیر کل نمونه‌ با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای اجرایی کردن برنامه های سازمان و عملکرد استان ها در بخش های مختلف املاک و کاداستر، اسناد، ادارات اجرای اسناد رسمی و ثبت شرکت ها، برای تحقق برنامه عملیاتی سازمان ثبت در سال 95 انجام گرفته است.

گفتنی است اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در سال 95 با تثبیت مالکیت بیش از یک سوم اراضی ملی و دولتی تثبیت شده در کشور موفق به کسب رتبه اول کشوری در زمینه تثبیت اراضی ملی و دولتی گردیده بود.

شایان ذکر است از مجموع 143 میلیون اراضی ملی و دولتی کشور تاکنون 23 میلیون و 400 هزار هکتار آن تثبیت گردیده و استان کرمان با تثبیت 8 میلیون و 206 هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی موفق به اخذ رتبه اول کشوری در زمینه تثبیت قطعات در لایه منابع طبیعی شده است.