فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: فراری دادن مغزها توسط استادنماها در دانشگاه‌ها انجام می‌شود که بعضی اساتید غرب‌زده با سیاه‌نمایی دانشجویان نخبه را تحریک و تشویق می‌کنند تا در ایران نمانند.

به گزارش مرورنیوز، سردار محمدحسین بابایی در جشنواره جهادگران علم و فناوری که در دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای رها‌شدن از شیطان و دعوت به بندگی اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه ایران دومین کشور بعد از آمریکا بوده که به فن‌آوری پهباد دست یافته است، افزود: با وجود همه فشار‌ها و تحریم‌ها و ترور‌های دانشمندان، پیشرفت‌های زیادی در کشور به وقوع پیوسته است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه در جایگاهی هستیم که حرکات داخلی را به خوبی رصد می‌کنیم، خاطرنشان کرد: برخی مسایلی را مطرح می‌کنند که نشان می‌دهد ته دلشان حب دشمن است.

این مسؤول با اعلام اینکه ایران در حال تبدیل به یک الگو است، یادآور شد: دشمن برای مانع از این مهم موضوع داعش را خلق کرده است تا خاکریز اول اسلامی یعنی مرزهای فلسطین اشغالی را از دستمان بگیرند.

بابایی افزود: پسماندهای بعثی‌های ملعون، داعش را با کمک آمریکا به‌وسیله 300 دانشگاه با پول عربستان سعودی برای قطع ارتباط ایران با حماس و حزب‌الله ایجاد کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سوریه شاهد نابودی دشمن هستیم، بیان کرد: داعش سبب آشکار شدن باطن پلید آمریکا در عراق و بازگشت محبت مردم ایران و رزمندگان ایرانی و بسیجی در دل عراقی‌ها شده است و امروز عراق بیشترین زائر ایرانی اربعین حسینی را دارد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه 2 میلیارد تومان برای پذیرایی از زائران توسط خیران استان پرداخت شده است، ادامه داد:  فراری دادن مغزها توسط استادنماها در دانشگاه‌ها انجام می‌شود که بعضی اساتید غرب‌زده با سیاه‌نمایی دانشجویان نخبه را تحریک و تشویق می‌کنند تا در ایران نمانند.

این مسؤول با بیان اینکه بعضی تلاش دارند تا فرمایشات رهبری مانند بحث اقتصاد مقاومتی عملیاتی نشود، تصریح کرد: نمی‌خواهیم بعضی مسایل را بگویم چرا که نباید جلوتر از مقام معظم رهبری حرف بزنیم.

بابایی با اشاره به اینکه ما دانش، غیرت و روحیه جهادی کم نداریم، خاطرنشان کرد: در مسیر سازندگی تولیدات را افزایش می‌دهیم از آن طرف کالاهای خارجی با قیمت کمتر وارد می‌شود و در واقع دشمن کارش را توسط خودی‌ها انجام می‌دهد.

وی با اعلام اینکه سراسر جنگ استفاده از فکر‌های نخبگان بود، بیان کرد: باید در مسایل علمی هم با روحیه جهادی وارد شویم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در پایان گفت: جلسات سپاه در بحث اقتصاد مقاومتی شهر به شهر در استان برگزار می‌شود و در بحث قطب‌بندی صنایع تبدیلی یک محصول به عنوان نماد و برند معرفی می‌شود.