رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه گفت: تلاش تیم امداد کوهستان این شهرستان برای یافتن چهار گم‌شده در برف سوادکوه، 12 ساعت به طول انجامید.

به گزارش مرور نیوز،جهانگیر آذری از امداد‌رسانی جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه برای نجات چهار نفر در مسیر برف‌گیر و جنگلی سوادکوه خبر داد و گفت: تماس خانواده گمشدگان با هلال احمر شهرستان سوادکوه به منظور یافتن آنان در روز دوشنبه انجام شد که با اعزام تیم امداد کوهستان سوادکوه با امکانات و ماشین کمک‌دار انجام شد.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوای سوادکوه در روز‌های اخیر و بارش برف و شکسته‌شدن سر‌شاخه‌های درختان، افزود: مسیر جنگلی دسترسی به امامزاده «گزو» با بارش برف، گل‌آلود‌بودن مسیر و شکسته‌شدن سر‌شاخه‎ها و سقوط درختان همراه بود که یافتن گمشدگان با 12 ساعت تلاش تیم امداد کوهستان سوادکوه همراه بود.

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه در ابتدا، خود‌روی گمشدگان پیدا شد، خاطر‌نشان کرد: پس از یافتن خود‌روی گمشدگان، تلاش برای یافتن آنان ادامه یافت و آنان در شرایط نامناسب مکانی و کمبود غذا مواجه بودند که چهار بامداد روز دوشنبه موفق به یافتن آنان شدیم و به شهر شیر‌گاه انتقال یافتند.

آذری با بیان اینکه حدود 40 درخت در مسیر راه به دلیل بارش برف سقوط کرده بود و امداد‌گران مجبور بودند آن درختان را بردارند و گمشدگان در امامزاده «گزو» و بدون برق و غذا مستقر بودند ، گفت: لازم است از فداکاری محمد‌رضا شهمیر، قدرت دانشمند و کاظم حامدی از اعضای تیم امداد کوهستان سوادکوه برای تلاش 12 ساعته آنان تا رسیدن به گمشدگان تقدیر کنم.