عضو سازمان نظام مهندسی مازندران بیان داشت:باید به قشر جوان فرصت داد و از ظرفیت و پتانسیل جوانان در تصمیمات و مدیریت ها استفاده کرد.

به گزارش مرور نیوز،عابدین نقیبی اظهار کرد: اگر از انرژی جوان درست استفاده شود، قدرت برداشتن بزرگ‌ترین موانع را دارند،‌همانطور که در 8 سال دفاع مقدس نیز از همین جوانان استفاده کردیم و برای رفع مشکلات دیگر نظیر مشکلات اقتصادی به ویژه مبحث اقتصاد مقاومتی که امروزه مطرح بوده نیز می‌توانیم از این نیروی قدرتمند و عظیم کمک بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی نیاز مبرم به مدیران جوان و با نشاط دارد، افزود: جمعیت کشور جمعیت جوانی بوده و باید از این ظرفیت نهایت بهره را برد .

عضو سازمان نظام مهندسی مازندران در ادامه سخنان خود به تشکل‌های دانشجویی اشاره کرد و بیان داشت:‌ در استان مازندران این تشکل‌های دانشجویی آن طور که باید فعال نیست و لازم است نشست‌های پرسش و پاسخ  در دانشگاه‌ها آغاز شود.

 نقیبی خاطرنشان کرد:جوانان ایران اسلامی فرزانگانی هستند که با کمی سن در عرصه‌های رقابت علمی می‌درخشند که عامل این پیروزی‌ها در معنویت و دل دادن به خدا و یاری جستن از او، تعلیم و تربیت صحیح والدین و دعای خیر آنها و معلمان دلسوز و فداکاری که پرتوی علم را در ذهن دانش آموزان می‌تابانند‏، می‌توان خلاصه کرد.

وی با اشاره به سخن امام علی(ع) که فرمودند شادمانی باعث بهجت و انبساط روح و مایه نشاط است، خاطر نشان کرد: تفریح جوانان نیز از مسائلی است که آیین اسلام همواره به آن اهمیت داده است و برای ساماندهی نیروی قدرتمند جوانان باید به تفریح و پرکردن اوقات فراغت آنان توجه ویژه کرد.

 نقیبی بیان داشت: در تصمیمات و مدیریت‌های سیاسی نیزباید تلاش شود تا از ظرفیت جوانان استفاده شود.