استاندار مازندران با اشاره به اینکه نظارت حلقه مفقوده بر فضای مجازی و سایت‌‌ها است، گفت: وضعیت فضای مجازی در استان بسیار نابسامان است.

به گزارش مرور نیوز، ربیع فلاح‌جلودار، با اشاره به اینکه نظارت حلقه مفقوده بر فضای مجازی و سایت‌‌ها است، اظهار کرد: مسؤول و متولی خاصی در استان از این بابت وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه در شورای فرهنگ عمومی استان باید بحث فضای مجازی به صورت مناسب‎تر بررسی شود، افزود: وضعیت فضای مجازی در استان بسیار نابسامان است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: پلیس فتا و نیروی انتظامی مسؤولیت مهمی در این زمینه دارند و مخابرات هم تنها فقط به فکر ایجاد زیرساخت است.

این مسوول به حضور هیأت‌های مذهبی استان در مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: 300 هیأت از مازندران در این مراسم حضور داشتند که برخی‌ از این هیأت‌ها مستقیم از راهپیمایی اربعین خودشان را به مراسم اربعین رساندند.

فلاح‌جلودار با اعلام اینکه بیش از 4 هزار هیأت مذهبی در استان مازندران داریم، تصریح کرد: از ظرفیت این هیأت‌ها برای فرهنگ‌سازی مناسب استفاده نمی‎شود.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه مشترکی که با هیأت‌ها داشتیم از ما درخواست پشتیبانی داشتند که این یک موضوع است بحث استفاده از ظرفیت این هیأت‌ها در مسائل فرهنگی هم باید مورد نظر قرار گیرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه اگر اعلام شود که دستگاه‌ها در این حوزه فضای مجازی مسوولیت ندارند نادرست است، ادامه داد: باید به این موضوع و استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها هم مدنظر باشد.

این مسؤول یادآور شد: باید شخصیت‌های فرهنگی و اثرگذاری در حوزه کاهش آسیب‌های فضای مجازی پای کار باشند و از ظرفیت آنها به خوبی در این فضا استفاده کرد.

فلاح‌جلودار گفت: در شورای عالی فضای مجازی نیز می‏توانیم از مطالبات استان‌ها را پیگیری و نسبت به اجرایی کردن این مطالبات درخواست‌ها را مطرح کنیم.