قطعی ناگهانی گاز بدون اطلاع، شهروندان شهر بابل را در این سرما کلافه و نگران کرده است.

به گزارش مرورنیوز،همیشه تا نامی از پیامبر و سیره ایشان به میان می آید، در ذهن مخاطب احادیث و توصیه های اخلاقی و اجتماعی ایشان متجلی می شود؛ اما نباید از نظر دور داشت که ایشان در عین حال دستورالعمل ها و برخوردهای سیاسی پندآموزی به دوستان و اطرافیان خود داشته اند.

پیامبر به ابوذرمی فرمایند: من تو را به اندازه خودم دوست دارم و هر چه برای خود بخواهم، برای تو نیز می خواهم ولی تو برای مدیریت ضعیف هستی؛ نظر من این است که تو مسئولیت یک جمع دو نفری را هم قبول نکن،چرا که این ها همگی امانت الهی اند، نباید ذره ای از حقوق مردم پایمال شود و به مردم توهین شود.

پیامبر در ادامه به ابوذر می فرمایند: مسئولیت حکومتی برای کسانی که به تکلیفشان درست عمل نمی کنند و حقوق مردم را تضییع می کنند، روز قیامت حاصلی جز رسوایی و پشیمانی به همراه ندارد.

اخبار و گزارش های رسیده حکایت از آن دارد که چهارشنبه ، ماموران اداره گاز بابل ، با حضور جلوی در منازل شهروندان، گاز خانه را به علت بدهی، بدون اطلاع قطع و محل را به سرعت برق و باد ترک می کنند!

نکته قابل توجه این است که شرکت گاز در روزهای پنج شنبه،جمعه و شنبه تعطیل می باشد و پاسخ گویی قطعی مشترکین خود نمی باشد!!!

تاکنون گزارش‌های متعددی در این خصوص به ما رسیده و عمده انتقاد شهروندان، عدم پاسخگویی ماموران گاز است.

آیا واقعا این انصاف است که برخی از شهروندان به خاطر یک بی تدبیری سه روز بدون گاز در این سرما بمانند!!!

به گفته آنها، ماموران بدون هیچ پرسش یا حرفی از صاحبخانه منتظر نمی مانند و بی درنگ با قطع کردن گاز محل را ترک می کنند.

امام جمعه محترم شهر بابل نیز هفته های گذشته با انتقاد از عملکرد مدیرعامل شرکت گاز مازندران به مشکلات زیرساختی بابل اشاره و تصریح کرد: مشکل بزرگ مردم بابل در روزهای  سرد و برفی مازندران، قطع شدن امکانات زیرساختی مانند گاز است.

وی بیان کرد: تنها شهرستانی که در جریان برف با قطع گاز با این شدت و مشکلات و تبعات مواجه شد، بابل است بابل محروم‌ترین شهرستان در استان است و این را بارها تکرار کرده ام.

روحانی گفت: به قاطبه ما می‌گویند که شما ته خط هستید و به این علت مشکل افت گاز دارید؛ سؤال ما این است که چرا بابل همیشه در ته خط و همیشه در عقب‌ترین وضعیت است.

حال انتظار می رود که مدیرعامل  شرکت گاز مازندران نسبت به این بی تدبیری حداقل از مردم عذرخواهی کند یا اگر توان مدیریت ندارد استعفا دهد.

از نمایندگان محترم مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی و فرماندار انتظار می رود نظارت بیشتری برعملکرد ادارات شهر نسبت به خدمت رسانی درست به مردم، که به فرموده امام خمینی(ره) :مردم ولی نعمتان ما هستند، داشته باشند.