علی اصغریوسف نژادبا اعلام اینکه در قانون بودجه سال 96 اتفاقات خوبی در زمینه‌های مختلف رخ می‌دهد، گفت: در کمیسیون تلفیق برای بخش ورزش امسال هزار و 350 میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مرورنیوز،عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توانمندی برطرف کردن مشکلات ما در داخل کشور است نه در خارج کشور افزود: انگیزه ما کمک به مسؤولان و دستگاه‌ها در حل مشکلات مردم است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به مشکلات برف اخیر و خسارات سنگین به باغداران و کشاورزان اشاره کرد و ادامه داد: جلسات متعددی با مسؤولان مربوط برگزار کردیم تا مشکلات این قشر زحمتکش برطرف شود.

این مسؤول با تاکید بر اینکه میاندورود بخش خاصی است که زیر ساخت‌های این شهرستان حالت بهتری دارد، عنوان کرد: باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم و ما هم هر کمکی بتوانیم به‌عنوان نماینده مردم انجام می‌دهیم.

یوسف‌نژاد با اعلام اینکه کار ما یک فعالیت تخصصی و ویژه است، تصریح کرد: نماینده باید قانون را خوب تصویب کند تا بهترین سیستم اداری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از دید بنده استان مازندران یک کلان‌شهر بزرگی است، افزود:  نگاه ما باید استانی باشد و نباید تفکیک شود، ساری و میاندورود هم وابسته به هم هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی بنا بر اعتقاداتی که داریم باید به مردم نفع برسانیم.

این مسؤول با بیان اینکه کمیته‌ای برای امنیت شغلی شهرداران و شوراها در حال بررسی است، ادامه داد: مهم‌ترین مسائل این قشر تأمین منابع بوده که در کمیسیون تلفیق برنامه تغییراتی ایجاد شده که در روز یک‌شنبه هفته آینده در دستور کار قرار می‌گیرد.

یوسف‌نژاد با اشاره به انتخابات شورای شهر و روستا خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات مربوط به مجلس شورای اسلامی است و بنده به‌عنوان عضو مرتبط به این موضوع در راستای صلاحیت‌ها و نگاه گسترده تأکید دارم زیرا هدف خدمت به مردم است.

وی با اعلام اینکه مسیر مجلس شورای اسلامی به‌سمت مشارکت بیشتر مردم در انتخابات است، افزود: اگر کسی حقش ادا نشد و از حقوقش محروم شد بنده به‌عنوان نماینده کمیسیون شورا از آن دفاع می‌کنم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدوارم شرایط اعتباری و مالی پروژه‌های مختلف به گونه‌ای باشد که بتوان نسبت به گذشته اتفاقات مؤثری ایجاد کرد.

یوسف‌نژاد در پایان با اعلام اینکه در قانون بودجه سال 96 اتفاقات خوبی در زمینه‌های مختلف رخ می‌دهد، گفت: در کمیسیون تلفیق برای بخش ورزش امسال هزار و 350 میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا می‌کند.