معاون دریایی سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به اینکه محیط‌زیست مانع توسعه نیست، خاطرنشان کرد: پیشرفت کشور باید همگام با محیط‌زیست و مدیریت آن باشد.

به گزارش مرور نیوز، پروین فرشچی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست مازندران اظهار کرد: تیر مثبت توسعه به سوی استان‌های شمالی و ساحلی است.

وی با بیان اینکه استان‌های ساحلی شمالی میزبان 20 میلیون بازدید‌کننده در سال است، افزود: بستر برای اقداماتی که خدمات پشتیبانی برای این استان‌ها را داشته باشد فراهم است.

معاون دریایی سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به اینکه محیط‌زیست مانع توسعه نیست، خاطرنشان کرد: پیشرفت کشور باید همگام با محیط‌زیست و مدیریت آن باشد.

این مسوول با بیان اینکه نگاه کشور‌های دیگر به استان‌های ساحلی است، تأکید کرد: 13 کشور در همسایگی هم قرار داریم، برنامه‌های مختلفی برای توسعه وجود دارد و نگاه به کشور ما بیشتر بوده و زیر ذره‌بین دنیا قرار داریم.

فرشچی با بیان اینکه زمینه برای همدل بودن با هم فراوان است، تصریح کرد: در کشور ما عشق به مردم و همنوع به‌قدری زیاد است که می‌توانیم یک کشور مقتدر در منطقه و جهان باشیم.

وی یاد‌آور شد: در زمان تحریم دوران سختی را گذراندیم که سبب شد از بسیاری از پیشرفت‌ها عقب بمانیم ولی اگر به اطراف نگاه کنیم نکات مثبت هم وجود دارد.

معاون دریایی سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به اینکه در کشوری زندگی می‌کنیم که دارای مردم مهربانی هستیم، بیان کرد: ایمان در این کشور است و مردم معتقد و پایبند به اصول و متخصص که همه اینها می‌تواند ابزارهایی برای سوق دادن کشور برای بهتر بودن است.

فرشچی با بیان اینکه نگاه ما توسعه استان‌های ساحلی است، گفت: با مدیریت و برنامه‌ریزی، همکاری و همدلی و در کنار یکدیگر بودن این توسعه ایجاد می‌شود.