سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: هر زمان آقای مسگرساروی به تیم برگردد من حاضرم دستیار وی باشم چراکه معتقدم تیم متعلق به او و مردم قائم‌شهر است و تا این لحظه قراردادی امضا نکردم ولی مسوولیت هدایت تیم به من داده شده است.

به گزارش مرور نیوز، ساکت الهامی با بیان اینکه من به هیچ‌عنوان به‌دنبال سرمربی‍‌گری تیم فوتبال نساجی مازندران و گرفتن جایگاه کسی نبودم و نیستم، اظهار کرد: جلسه‌ای در دفتر باشگاه در تهران برگزار و قرار بر این شد که من به‌عنوان سرمربی و آقای مسگر ساروی به‌عنوان مدیر فنی و یا بالعکس فعالیت کنیم که آقای مسگرساروی قبول نکرد.

وی افزود: من حتی از آقای مسگرساروی خواهش کردم که در تیم بمانند ولی قبول نکرد و من به‌عنوان عضو جدیدی در این باشگاه خدمت خواهم کرد.

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: هر زمان آقای مسگرساروی به تیم برگردد من حاضرم دستیار وی باشم چراکه معتقدم تیم متعلق به او و مردم قائم‌شهر است و تا این لحظه قراردادی امضاء نکردم ولی مسؤولیت هدایت تیم به من داده شده است.

الهامی با بیان اینکه اگر هواداران راضی نباشند که در تیم بمانم من هم راضی به ماندن نیستم و خواهم رفت، اظهار کرد: تا به‌حال در جایی کار نکردم که هواداران با حضورم مخالف باشند و در تیم‌های پرطرفدار مانند استقلال تهران، مس کرمان و همچنین در تیم صبای قم هم سابقه حضور داشته‌ام.

وی در ادامه به بازی‌های پیش‌روی تیم فوتبال نساجی مازندران اشاره کرد و گفت: ما دو دیدار دشوار خارج از خانه با تیم‌های مس کرمان و گل‌گهر سیرجان  داریم که متأسفانه در دیدار اول محمد عباس‌زاده و محمد قاسمی‌نژاد، دو تن از بهترین بازیکنان لیگ، با ما همراه نیستند و امیدواریم با توانایی سایر بازیکنان نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه هدف ما صعود به لیگ برتر است و دیدارهای سختی را پیش‌رو داریم ، اظهار کرد: امیدواریم با حمایت هواداران پرشور و توان بازیکنان مؤفق شویم.

الهامی افزود: هیچ‌کجای ایران چنین تماشاگرانی ندارد و از آنها می‌خواهم که به من زمان دهند چراکه تیم از نظر بدنی مشکل دارد و این موضوع در دیدارهای گذشته هم چشم‌گیر بود و تنها دلیل آن، تمرین نداشتن این تیم در نیم‌فصل بود و کمی زمان لازم است تا به شرایط ایده‌آل دست پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: تیم فوتبال نساجی مازندران از نظر بدنی ضعف بزرگی دارد و به‌همین دلیل به‌دنبال جذب چند بازیکن در پست هافبک و دفاع چپ در روزهای آینده هستیم.