فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین‌خواری 11 میلیارد و 525 میلیون ریالی و رفع تصرف 4 هزار و 217 مترمربع از اراضی ملی از چنگ 2 زمین‌خوار در شهرستان کلاردشت خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: در اجرای طرح‌های مقابله با زمین‌خواری و رفع تصرف منابع طبیعی از چنگ زمین‌خواران، پیگیری این موضوع به فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه استان ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح و در پی تصرف 4 هزار و 217 مترمربع از اراضی ملی و جنگلی توسط دو نفر از سودجویان در منطقه جنگلی رودبارک و اجابیت شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی این  شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی برای بررسی موضوع و آزادسازی زمین‌های تصرف‌شده از ید زمین‌خواران به منطقه اعزام شدند.

این مسوول خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات پلیسی و همکاری مأموران اداره منابع طبیعی اراضی تصرف شده از چنگ زمین‌خواران خلع ید و به منابع ملی بازگردانده شد.

میرفیضی ارزش ریالی اراضی آزادشده از چنگ این دو زمین‌خوار را جمعاً 11 میلیارد و 525 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.