رئیس اسبق شورای عالی استان مازندران اظهار داشت: دهه فجر سند افتخار ملت ایران اسلامی است.

به گزارش مرور نیوز، فرامرز نقیبی گفت: این دهه به ‏عنوان یکى از مناسبت‏ هاى ملى-مذهبى ما ظرفیت ‏هاى بالقوه‏اى دارد که مى توان با برنامه‏ ریزى خوب و مناسب ضمن بالفعل رساندن آن ظرفیت ‏ها بهترین بهره را نیز جهت تحقق آرمان‏ هاى انقلاب از این دهه انجام داد.

وی افزود: یادآورى و ارج نهادن به رویدادهاى بزرگ تاریخى در عرصه بین‏ المللى و داخلى و از نظر عرف بین‏ المللى امرى ممدوح و پسندیده است. وی بیان داشت: به‏ نوعى بزرگداشت و یادآورى امرى ضرورى و به‏ عنوان افتخار مطرح مى ‏شود.

نقیبی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامى از نگاه مقام معظم رهبرى‏، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش هاى اسلامى، مقطع رهایى ملت ایران و بخشى از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است، گفت: در دهه فجر اسلام تولدى دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‏ اى تعیین‏ کننده وبى‏ مانند به شمار می رود.

عضو سابق شورای شهر ساری افزود: هدف از برگزارى جشن‏ هاى دهه مبارک فجر، نباید فقط جنگ شادى و خنداندن مردم باشد، بلکه هدف باید این باشد که پیام ‏ها و دستاوردهاى انقلاب در قالب‏ هاى هنرى و فرهنگى به مردم و به‏ ویژه نسل جوان رسانده شوند.  

وی گفت: برگزارى جشن‏ هاى پیروزى انقلاب اسلامى با هدف زنده کردن یاد و خاطره شهیدان این‏ راه و تجدید عهد و میثاق با آرمان ‏هاى آن‏ها است.