معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : ایران را نباید از زاویه رسانه های غرب دید ، بلکه باید به این کشور سفر کرد و از امنیت آن لذت برد.

به گزارش مرور نیوز، محسن نریمان در مراسم اختتامیه یازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع در هتل میزبان بابلسر خطاب به مهمانان خارجی حاضر در این مراسم افزود : کشور ما همین است که شما در این چند روز مشاهده کردید و به راحتی در بازارهای آن خرید کرده و از امنیت و آرامش این کشور لذات برده اید.

وی گفت : ایران امن ترین کشور در خارومیانه و جهان است اما متاسفانه غربی ها با قدرت رسانه ای خود در حال نا امن جلوه دادن ایران هستند.

نریمان اظهار داشت: این کنفرانس ها معمولا در تهران برگزار می شود و بسیار خوشحالیم که این کنفرانس علمی در استان مازندران برگزار شد و امیدواریم دستاوردهای خوبی برای استان داشته باشد.

وی افزود : آن چیزی که برای ما مهم است پسا کنفرانس است یعنی اینکه با این همایش ها بتوانیم با به کارگیری نتایج و محصولات علمی این کنفرانس ها ، زمینه رشد و توسعه کشوررا فراهم کنیم.

سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع روز گذشته با حضور 30 شرکت کننده خارجی از 10 کشور جهان و استادان دانشگاه ، پژوهشگران ، صنعتگران و مدیران علمی کشور آغاز به کار کرد .

در 2 روز برگزاری این کنفرانس در هتل میزبان بابلسر 180 مقاله به صورت شفاهی و پوستر ارائه شد که 80 عنوان مقاله از این تعداد خارجی بود و قرار است پنج مقاله در مجلات معتبر بین المللی منتشر شود.

سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع به میزبانی دانشگاه علوم و فنون مازندران و با همکاری انجمن علمی مهندسی صنایع کشور برگزار شد.