مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت:250 واحد مسکن با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برای نیازمندان مازندران درمرحله ساخت است.

به گزارش مرورنیوز، غلامرضا شریعتی در مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای زربوت از توابع بخش بندپی شرقی بابل که با حضور 40 طلاب خارجی انجام شده است اعتبار این تعداد مسکن را 90 میلیارد ریال خواند و افزود: 45 میلیارد ریال از این اعتبار از سوی بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران و باقی مانده دیگر آن نیز از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تامین اعتبار می شود.

وی اظهارداشت: در سال‌جاری سیاست های بسیج سازندگی مازندران برچهار محور مسکن، سرویس بهداشتی، بهداشت و درمان و اقتصاد مقاومتی است که امیدواریم در مناطق محروم بتوانیم با یک هزار گروه جهادی مازندران در این چهار حوزه فعالیت کنیم.

شریعتی افزود: استان مازندران در طرح هجرت و گروه‌های جهادی از جمله استان‌های پیشرو در کشور است که به تنهایی یک چهارم گروه‌های جهادی کشور در مازندران فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در طرح هجرت سه منبع تامین کننده هزینه‌های عمرانی طرح های جهادی است، افزود: نیروی انسانی به تنهایی 40 درصد هزینه دستمزد طرح‌ها را در برمی‌گیرد که از سوی بسیج سازندگی تامین می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران افزود: منابع دیگر شامل مصالح و منبع مالی است که مردم در این بخش کمک کار هستند و همچنین دستگاه‌های اجرایی که حامی این طرح‌ها هستند.

گفتنی است چهار هزار گروه جهادی در کشور وجود دارد که سهم مازندران از آن یک هزار گروه است. طرح آبرسانی به روستای زربوت مازندران با اعتبار 800 میلیون ریال امروز جمعه از طریق اعتبارات دولتی و کمک های مردمی در بخش بندپی شرقی از توابع شهرستان بابل به بهره برداری رسید.