نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی از تزریق 30 میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات زیرساختی فریدونکنار و بابلسر خبر داد.

به گزارش مرورنیوز،ولی الله نانواکناری اظهار داشت:موضوع آب شرب در منطقه مهم‌ترین مشکل مردم است که با ورود گردشگران و مسافران به وضعیت نابسامان‌تری تبدیل می‌شود، مردم دو شهرستان برای تأمین آب شرب بهداشتی با چالش‌های جدی روبه‌رو هستند که لازم است در همین راستا اقدامات جدی انجام شود.

وی گفت:انتقال آب از سد البرز به این دو شهرستان در دستور کار بوده و باید به قید فوریت اقدام شود، در همین رابطه برنامه‌ریزی‌های کارشناسی برای رفع مقطعی مشکل تدوین شد تا با ایجاد تسویه‌خانه بر سر چاه‌های تأمین آب شرب منطقه، اقدام مناسبی برای بهبود کیفیت آب نیز لحاظ شود.

نانواکناری افزود:زباله یکی دیگر از مهم‌ترین مشکلات هر دو شهرستان است که دپو و شیرابه‌های آن در نزدیکی ساحل موجب آلودگی دریا و رودخانه‌ها و مسمومیت آبزیان شده است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار گفت:جاده اوجاکسر نیز از حادثه‌خیزترین محورهای منطقه است که از 25 سال گذشته تاکنون هم‌چنان خطرآفرین است که در همین محور نیز مرحوم موسی رحیمی مدیرکل فقید راه و ترابری مازندران طی یک سانحه ناگوار جان باخت که باعث تأسف است.

وی افزود:جاده کمربندی غربی فریدونکنار هم حدود 16 سال است که در انتظار تکمیل بوده و یکی از مهم‌ترین طرح‌های نیمه تمام منطقه است که باید به قید فوریت مورد تکمیل و بازگشایی قرار گیرد، جاده و پل منطقه عزیزک نیز باید تعریض شده و احداث آن تا روند تکمیلی ادامه یابد تا مشکلات مردم برطرف شود.

نانواکناری اظهار داشت:محور بابلسر به بهنمیر نیز نیاز به تعریض دارد که مقرر شد این موضوع در جلسه مشترکی با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و فرماندار بابلسر با وزارت دفاع موضوع را بررسی کنم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار اظهار داشت:مشکل حقوقی زمین استادیوم ورزشی شهید کریم آزادی فریدونکنار نیز تا حدودی برطرف شده و قرار است که راه و شهرسازی با توجه به امر مهم ورزش، زمین را به ورزش و جوانان واگذار کند تا اقدامات مثبت بعدی برای تکمیل این ورزشگاه محقق شود.