نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس سخنان وزیر نفت تاکنون دستور انتقال دفتر پایانه‌های نفتی به تهران صادر نشده و در این راستا ستاد پشتیبانی پایانه‌های نفتی ایران در بوشهر مستقر می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه قانون در همه مراحل انتخابات اجرایی می‌شود اظهار داشت: در همه عرصه‌ها با هیچ حزب و جناحی عهد و میثاقی ندارم وعهد، میثاق و سوگند من با مردم است واگر روزی خلاف این ثابت شود من عهد شکنی کرده‌ام.

وی با بیان اینکه 1.5 برابرصندوق‌های پیش بینی شده برای رای‌گیری ناظر تعیین می‌شود گفت: بر اساس تعیین صندوق رای‌گیری حدود یک‌هزار و 250 ناظر و برای هر15 نفر نیز یک سر ناظر معرفی می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقال دفتر پایانه‌های نفتی به تهران گفت: انتظار بود که مسئولان و سایر نمایندگان در این خصوص اقدام کنند.

خدری از استقرار ستاد پشتیبانی پایانه‌های نفتی ایران در بوشهر خبرداد و افزود: براساس سخنان وزیر نفت تاکنون دستور انتقال دفتر پایانه‌های نفتی به تهران صادر نشده و در این راستا ستاد پشتیبانی پایانه‌های نفتی ایران در بوشهر مستقر می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در پی برداشتن طرح اقماری در وزارت نفت اجرایی شد گفت: با توجه به اینکه در فضای مجازی، رسانه‌ها از انتقال دفتر این شرکت به تهران خبر دادند، اما به گفته وزیر نفت هیچ دستوری برای انتقال دفتر شرکت پایانه های نفتی ایران از جزیره خارگ به تهران صادر نشده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از حل مشکلات صدور سند مالکیت برای محلات تنگک‌های بوشهر خبرداد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده ضمن حل مشکل محلات بندرگاه و هلیله،مشکلات صدور سند مالکیت برای محلات تنگک‌های بوشهر برطرف می‌شود.