جانشین انتظامی استان ایلام گفت: وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان ایلام مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ حسن کاظمی ارمزو در حاشیه بازدید از ایستگاه های نوروزی پلیس دهلران گفت: تجربه نشان داده است که برقراری امنیت بدون تعامل مردم با پلیس امکان‌پذیر نیست و مطمئنا هر چه این تعامل بیشتر باشد برقراری امنیت و آرامش در سطح جامعه نیز بیشتر خواهد بود.

وی از امنیت به عنوان نیاز حقیقی و اولیه انسان‌ها نام برد و گفت: زیر ساخت همه فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی امنیت است و در سایه آن کشور رشد و نمو خواهد کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام مشارکت مردم در تامین امنیت را کلیدی‌ترین نقش در تولید امنیت و محوری‌ترین نقش پلیس را حفظ امنیت عنوان کرد.

وی پیشگیری اجتماعی را زمینه‌ساز امنیت و آرامش جامعه دانست و گفت: تلاش‌ها برای تحقق امنیت اجتماعی پایدار باید در جهت کار فرهنگی و آموزش همگانی سوق پیدا کند.

سرهنگ کاظمی یادآور شد: استفاده از اهرم‌های اجتماعی در پیشگیری از جرایم موضوعی است که امروز در نظام اجتماعی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: نیروی انتظامی کماکان با جدیت هم در کنترل ترافیک و هم در حوزه امنیت آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور و عتبات عالیات است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مطلوب است، گفت: مردم و مسافران نوروزی به علائم هشداردهنده و دستورات پلیس توجه و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.