حبیب الله مهرآیی روز سه شنبه در آئینی به عنوان مدیرکل جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خوزستان معرفی شد.

به گزارش مرور نیوز، در آئین تودیع و معارفه مدیرکل جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران استان خوزستان که آیت الله سیدعلی شفیعی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مدیران اجرایی و اداری استان حضور داشتند از خدمات سه ساله غلامعباس رئیسی مدیرکل پیشین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) در استان خوزستان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده تجلیل به عمل آمد.
محمد رضایی مدیرکل فرودگاههای استان خوزستان در این آئین با بیان اینکه با وجود تحریم های ظالمانه ، صنعت هوانوردی کشور سرپا نگه داشته شد افزود: با ورود هواپیماهای جدید به کشور که حاصل برجام و دولت تدبیر و امید بود صنعت هوانوردی کشور به سمت توسعه و پیشرفت حرکت خواهد کرد.
وی گفت: صنعت هوانوردی غیرنظامی کشور به خصوص شرکت هواپیمایی ایران ایر ، سالها با کمبودها و نارسایی ها دست و پنجه نرم کرده بود ولی هم اکنون خرسندیم که گره های این صنعت با ورود هواپیماهای نو و پهن پیکربه تدریج در حال باز شدن است.
رحیم جلالی رئیس انجمن صنفی آژانس های هواپیمایی و دفاتر مسافرتی خوزستان در این آئین با بیان شاهد تحول در صنعت هوانوردی در کشور به خصوص خوزستان هستیم افزود: در استان خوزستان 150دفتر خدمات مسافرتی با اشتغال زایی 600نفر وجود دارد که با افزایش پروازهای جدید و ورود هواپیمای نو به ناوگان هوایی کشور ، امکان توسعه این دفاتر و اشتغال بیشتر وجود دارد.
آیت الله شفیعی نیز از خدمات سه ساله غلامعباس رئیسی مدیرکل پیشین ایران ایر در خوزستان تقدیر و ابراز امیدواری با افزایش پروازهای مسافری در فرودگاههای خوزستان به خصوص اهواز سطح خدمات رسانی به مردم افزایش یابد.
در این آئین اعلام شد هم اکنون شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در استان خوزستان ، هفته ای 24پرواز داخلی و یک پرواز خارجی به مقصد کویت دارد ضمن آنکه هندلینگ همه پروازهای شرکت های داخلی و خارجی را که در فرودگاه اهواز فعال هستند برعهده دارد.
شرکت ایران ایر در خوزستان 2 اداره کل در اهواز و آبادان دارد.