فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری عاملان درگیری روز گذشته روستای «مهین آباد» نهاوند خبر داد

به گزارش مرورنیوز، سرهنگ منصور ملکی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات حادثه روز گذشته روستای «مهین آباد» نهاوند گفت: بنا بر دریافت گزارش‌ مردمی به پلیس ۱۱۰، مبنی بر تخلف، ارتکاب گناه و قمار توسط ۴ نفر در ایام ماه محرم و عزاداری امام حسین(ع) در روستای «مهین آباد» یگان ویژه نیروی انتظامی برای بررسی موضوع و برخورد با عوامل خلاف‌کار به محل اعزام شد.

وی افزود: بعد از حضور پلیس مشخص می‌شود که چهار نفر خلاف‌کار در حال انجام قمار هستند و به همین علت توسط پلیس بازداشت و انتقال آن‌ها به ستاد در دستور کار قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی نهاوند ادامه داد: متأسفانه این افراد در مسیر حرکت به سمت ستاد فرماندهی انتظامی نهاوند، به‌قصد خلع سلاح کردن مأموران نیروی انتظامی و فرار، با سلاح سرد به مأموران پلیس حمله و با آن‌ها درگیر می‌شوند.

وی افزود: در این درگیری یک نفر از کارکنان نیروی انتظامی با ضربات چاقو مجروح می‌شود و مأموران نیروی انتظامی نیز برحسب وظیفه و بعد از اخطار با تیر هوایی که مؤثر واقع نشده، برای حفظ جان، سلاح و مهمات اقدام به تیراندازی کرده‌اند.

ملکی بابیان اینکه در این حادثه دو نفر از متهمان و خلاف‌کاران زخمی و به بیمارستان آیت‌الله علی مرادیان نهاوند منتقل و سایر افراد خلاف‌کار هم دستگیر و بازداشت می‌شوند، گفت: حال عمومی همه مجروحان این حادثه خوب و رضایت‌بخش است.

وی گفت: تحقیقات در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.