داریوش شجاعیان در برخورد با مدافع سایپا دچار آسیب دیدگی شد و از کادرفنی تیمش خواست او را تعویض کنند و سجاد آقایی جانشین او شد.

به گزارش مرور نیوز، داریوش شجاعیان که در بازی روز گذشته استقلال و سایپا در هفته هفتم لیگ برتر نوزدهم فوتبال ایران در ترکیب ثابت قرار داشت در دقیقه ۴۰ در برخورد با مدافع سایپا دچار آسیب دیدگی شد و جای خود را به سجاد آقایی داد.

بلافاصله اقدام‌های تشخیصی درباره میزان مصدومیت داریوش انجام گرفت و متاسفانه پس از آزمایش ام‌ آی‌ آر مشخص شد که رباط صلیبی پای چپ شجاعیان دچار پارگی شده. این آسیب در شرایطی رخ داده که داریوش از نظر آمادگی بدنی در بهترین شرایط خودش قرار داشت. فردا درباره این مصدومیت با چند پزشک فوق تخصص زانو مشورت خواهیم کرد تا هر چه زودتر مداوای لازم را آغاز کنیم.

آندره‌ آاستراماچونی پس از پایان این مسابقه در نشست مطبوعاتی‌ با ابراز ناراحتی از مصدومیت شجاعیان اظهار داشت: این خبر بد برای استقلال در دیدار مقابل سایپا بود. شجاعیان یک بازیکن تاثیرگذار برای استقلال است و امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد.

تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌ های ایران موفق شد در ورزشگاه شهر قدس سایپا را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد.