سرمربی رم از شکست برابر آتالانتا بسیار ناراحت است و خود را مسوول این شکست غیرمنتظره دانست.

به گزارش مرور نیوز، رم در هفته سیزدهم رقابت‌های سری A شکست غیر منتظره‌ای را متحمل شد و با نتیجه دو بر یک برابر آتالانتا بازی را واگذار کرد.

سرمربی رم در نشست خبری بعد از بازی گفت: این یک قانون نانوشته در فوتبال است که تیمی که بد بازی می‌کند و علاقه‌ای برای به دست گرفتن توپ ندارد حریف بر بازی مسلط می شود و هر گونه که دوست داشته باشد بازی می کند. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم هیچ کار خاصی انجام ندادیم و همین باعث شد بازنده شویم.

او ادامه داد: متاسفانه ما تیمی هستیم که یا مالکیت توپ را در اختیار می‌گیرد و یا اینکه به کلی نابود می‌شود و هیچ حرفی برای گفتن ندارد. اشتباهات بچگانه‌ای را مرتکب شدیم. خود را به دردسر انداختیم. اعتماد به نفس لازم را نداشتیم و نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش گذاریم.

اسپالتی در پایان سخنان خود گفت: قبل از ضربه پنالتی سه اشتباه بد در خط دفاعی داشتیم. باید قبول کنیم که بد بازی کردیم و در نهایت هم تن به شکست دادیم. با این عملکرد نمی توان انتظار چیزی بیشتر از این را داشت. می توانستیم در نیمه نخست از فرصت‌های به دست آمده بهتر استفاده کنیم. اشتباه بزرگ را من انجام دادم چرا که رم هویت و شخصیت لازم برای پیروزی در این دیدار را نداشت.

با این شکست اختلاف رم با صدر جدول رده بندی به ۷ امتیاز افزایش پیدا کرد اما همچنان در در جایگاه دوم باقی ماند.